Klachten

Klachten


Wij streven ernaar om hoogwaardige zorg te bieden aan al onze cliënten. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. Blijf er niet alleen mee zitten, maar laat het ons weten. U kunt ons tijdens openingstijden bellen, mailen of het contactformulier invullen.


Hoe moet u een klacht indienen?

Heeft u met de betrokkenen gesproken, maar bent u niet tevreden over de uitkomst van dit gesprek? U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl. Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/


Bent u nog steeds niet tevreden?

Dan kunt u een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: http://www.degeschillencommissiezorg.nl/


Download hier ons klachtenreglement





openingstijden

Ma - Vr
-
Za - Zo
Gesloten



Parkstraat 83

2514JG Den Haag

070-3538118

info@neolivazorg.nl


KvK: 86842102


Share by: